Algemene Ledenvergadering 19 februari 2020

Beste leden,

De speeltuin komt langzaam uit een diepe rust. Achter de schermen zijn de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen begonnen.

Graag kijken we samen met u tijdens de Algemene Ledenvergadering van 19 februari a.s. terug op alles wat goed ging in 2019 en in 2020 nog beter kan. We starten om 20.00 uur in de Oranjespeeltuin en verwachten de vergadering een uur later af te ronden. Laat a.u.b. even weten wanneer we op uw komst mogen rekenen.

Tijdens deze bijeenkomst stellen we u graag voor aan een aantal nieuwe bestuursleden die ons team komen versterken. We nemen ook afscheid van 2 kanjers die veel voor de speeltuin hebben betekend. We zoeken nog versterking in het bestuur. Wellicht iets voor u? Tijdens de ALV krijgt u een goede indruk en kunt u kennismaken met de overige bestuursleden.

Klik hier om de agenda met de zaken die tijdens de vergadering aan de orde komen te downloaden. Mocht u interesse hebben in de volledige vergaderstukken, dan vernemen we het graag.

We verheugen ons op een mooie ALV en weer een prachtig speeltuin-seizoen. Wat ons betreft tot 19 februari a.s. en anders tot in de speeltuin.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van de Oranjespeeltuin

P.S.
Kort na de ALV volgt een nieuwsbrief met onder andere de openingstijden en eerste events